Facebook i biznes

zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak kiedyś wszyscy oferowali...Tym razem biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji r

Facebook i biznes Tym razem biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak kiedyś wszyscy oferowali...Tym razem biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak kiedyś wszyscy oferowali strony www, tak obecnie wszyscy chcą prowadzić firmowe fanpejdże.

Skąd taki efekt? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się więc pomysł, by wykorzystać to narzędzie do prowadzenia biznesu. Można w ten sposób promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, dbac o swój wizerunek w internecie. Jednak trzeba to wykorzystać dobrze. Jednak, nie wszystkie firmy oferujące usługę prowadzenia firmowego fanpejdża, robią to dobrze. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwym sposobem na zarobienie, może być gwoździem do trumny. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem sporo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu.