tanie pozycjonowanie

Cytat z Wikipedii, hasło: Content_marketing

Content marketing, czyli tzw.
marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing

outbound ? ?wychodzący?) ? to

Outbound Marketing (ang.

outbound ? ?wychodzący?) ? to metoda marketingowa, która koncentruje się na poszukiwaniu klientów oraz budowaniu świadomości marki poprzez reklamę i promocję.

W tym celu wykorzystuje reklamę telewizyjną, e-mail, ogłoszenia reklamowe oraz internet.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing

Pomimo że sama metoda powstała w

tanie pozycjonowanie
W 2012 roku polski psycholog Michał Kosiński wykorzystał metodę OCEAN, czyli opartą na teorii wielkiej piątki metodę badania osobowości. Pomimo że sama metoda powstała w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia o tyle, aby trafnie określić profil osobowościowy danej osoby, wymagane było udzielenie odpowiedzi na dziesiątki pytań.

Rewolucyjność w badaniach Kosińskiego polegała na tym, że jako pierwszy wykorzystał metodę OCEAN w analizie profilu w mediach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku.

Udowodnił, że analizując treść polubionych przez osobę treści, można trafnie określić jakim typem osobowości jest. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.

Widok do druku:

tanie pozycjonowanie

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: