Aplikacje w Internecie ? sposób na dotarcie do klienta
Aplikacje internetowe to jedne z najpopularniejszych w ostatnich latach programów tworzonych na specjalne zamówienie firm. Co prawda, z roku na rok coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów cieszą się , ale jednak i tak aplikacje internetowe odgrywają pierwsze skrzypce w tej dziedzinie.
Takie programy są bardzo użyteczne ? informatyk tworzący tego rodzaju oprogramowanie na pewno zadba o to, aby do potencjalnego klienta docierały właśnie te informacje, które właściciele firmy chcieliby w szczególności przedstawić. Za pomocą takich programów możemy dowiedzieć się coś na temat świadczonych usług czy nawet zamówić potrzebne produkty, jeśli na przykład mamy do czynienia ze sklepem internetowym.
Fenomen aplikacji internetowych
Aplikacje internetowe w ostatnich latach zrewolucjonizowały świat. Coraz częściej wykorzystujemy je nie tylko za pomocą komputera stacjonarnego, ale także korzystając z tabletów czy telefonów komórkowych. Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że coraz chętniej wybieramy właśnie te nowoczesne narzędzia do znalezienia określonej usługi czy produktu.
Takie rozwiązania z roku na rok stają się coraz bardziej popularne i można się spodziewać, że w kolejnych latach dalej będziemy obserwować bardzo dynamiczny rozwój w tej branży. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm informatycznych kieruje swoją działalność właśnie w kierunku tworzenia aplikacji przeznaczonych dla konkretnych firm.
Oprogramowanie CRM w Wikipedii
System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:
marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:
interaktywny,
operacyjny,
analityczny.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM