SEO coraz bardziej na fali

oogle. Dlaczego to nie...O SEO, czyli w którą stronę zmierza Google? SEO to naprawdę nie jest taka fajna branża. Z jednej strony dość wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej zależność od jednego giganta - wyszukiwarki Google

SEO coraz bardziej na fali O SEO, czyli w którą stronę zmierza Google? SEO to naprawdę nie jest taka fajna branża. Z jednej strony dość wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej zależność od jednego giganta - wyszukiwarki Google. Dlaczego to nie...O SEO, czyli w którą stronę zmierza Google? SEO to naprawdę nie jest taka fajna branża. Z jednej strony dość wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej zależność od jednego giganta - wyszukiwarki Google. Dlaczego to nie jest takie fajne?

Ano dlatego, że o Google coraz częściej pisze się, jak o kolosie na glinianych nogach. Niektóre działania tej korporacji są dość kontrowersyjne i nie działają dobrze na PR (jak współpraca z CIA w sprawie danych użytkowników).

Jednak w branży SEO to już jest istny pogrom. Mówi się, że korporacja ma za słabe wyniki w AdWords i z tego powodu powstają algorytmy, które trzęsą całą branżą pozycjonowania. Tak, pozycjoner to ktoś, kto budzi się w środku nocy, zlany potem, bo przyśnił mu się update Google. Brzmi jak żart? Pewnie dla większości tak. Ale jeśli to twoja praca, i nagle z dnia na dzień strony twoich klientów tracą pozycje, to ty tracisz pieniądze. I często tych klientów.

Z pozycjonowaniem jest trochę jak z giełdą. Zarobić można dużo, ale z dnia na dzień można też wszystko stracić. To naprawdę nie jest taka fajna praca!